Monday 25 February 2019

Twoja stara

Nie głosowałam na PIS i nie podoba mi się ich polityka wcale a wcale. Mam czworo dzieci i owszem, dostaję 500+, ale niczego od tego nie uzależniam, nigdy się na ten datek nie nastawiałam i wiem, że w każdej chwili mogę go stracić.
Na swoje dzieciaki pracuję, ale nie powiedziałabym złego słowa pod adresem żadnej niepracującej matki, bo raz, że często jest lepszą matką ode mnie, a dwa, że najczęściej na jej niepracowanie wpłynął cały sztab rodziców, mężów i nauczycieli.
Jednakowoż! Chciałabym bardzo prosić, żeby komentujący "politykę prorodzinną", emerytury dla matek4, 500+ i inne formy kiełbasy wyborczej, ograniczyli się do wyzwisk pod adresem polityków. Jeśli ktoś absolutnie musi powiedzieć coś o rozkładaniu nóg, patologii i niepotrzebnych bachorach, to niech łaskawie idzie z tym do swojej mamy.

No comments:

Post a Comment